Esküvőszervezés

A tervezés, szervezés nélkülözhetetlen része a nagy napnak..., amely nagy energiákat igényel, és ahol rengeteg megoldásra váró feladat adódhat még az események közbeni is..

Az én szakmám ezért született meg, hogy a háttérből minden feladat, probléma meg legyen oldva (észrevétlenül).

Segítek kidolgozni és még izgalmasabbá tenni terveiteket. Minden terhet leveszek a vállatokról, a helyszín, a szertartás, a fogadás lebonyolítását, a dekoráció készítését, a személyzet megszervezését, és természetesen az aggódás terhét is.

Az esküvő szervezése annak időpontja előtt általában 6-12 hónappal kezdődik. Egyrészt a rengeteg tennivaló meg is kívánja a hosszú előkészítő munkát, másrészt a legkeresettebb helyszíneket, szolgáltatókat hamar lefoglalják, ezért is javasolt időben megkezdeni az előkészületeket.

Mikor lehet szükségetek esküvőszervező segítségére?

  • idő hiányában vagytok és hozzáértő segítséget kerestek
  • külföldön éltek és a távolság miatt segítségre lenne szükségetek
  • elveszettnek érzitek magatokat az esküvői szolgáltatók között
  • nagy létszámú esküvőt szeretnétek
  • egyedi, kreatív öltetekre lenne szükségetek
  • a szervezéssel járó feladatokat megterhelőnek érzitek, és szívesen vennétek egy hozzáértő segítségét
  • az esküvő napján csak egymásra és családotokra szeretnétek koncentrálni

Szervezési munkálatok:

  • tanácsadás: szokások, az esküvő menete, különleges ötletek, vendéglátás, ültetés, dekoráció, trendek…
  • ötletlista: meghívószöveg, játékok, köszönetajándékok…
  • a megfelelő szolgáltatások felkutatása, és árajánlatok készítése. (helyszín, dekoráció, catering szolgáltatás, fotó, videó, bútor, stb...)
  • részletes forgatókönyv és költségvetés készítése
  • kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés a szakmai szolgáltatókkal

Helyszínbejárás:

A kiválasztott helyszínen személyesen egyeztetni a részleteket (szertartás helyszíne, menü, berendezés, nap menete).

Helyszíni koordináció:
ügyintézés és koordinálás az esküvő napján és helyszínén

  • a helyszín előkészítése: dekoráció, berendezés, teríték, stb.
  • a résztvevők fogadása, koordinálása (bútorok, torta, ceremóniamester, zenekar, fotós, videós)
  • a vendégek fogadása, segítség az ültetésben
  • az események folyamatos koordinálása
  • a nap folyamán felmerülő problémák és kérések megoldása

Szeretettel várlak Benneteket!

Mészáros Krisztina
okleveles esküvőszervező
Diplomás Protokoll szaktanácsadó és Rendezvényszervező